آینـده سیسـتم هـای تلفـنی شرکتها و سازمانها در دست فنـاوری ویپ یا Voice Over IP میباشد. بهتـر اسـت از همیـن امـروز حرکـت بـه سـوی آینده را آغـاز کنیـد.
بــا مراکــز تلفــن و مرکــز تمــاس ۳CX انعطــاف پذیری ، پایداری و قابلیــت هــای برتــر یــک مر کز تلفن سانترال VoIP را بــا صــرف هوشــمندانۀ هزینــه تجربــه کنیــد.
-
یک مرکز تلفن ویپ جامع با قابلیت انتقال تماس، مسیریابی و صف بندی تماس
-
کاهش قابل توجه هزینه خرید در مقایسه با PBX های سنتی و سخت افزاری با قابلیت های پیشرفته
-
مدیریت آسان مرکز تلفن ویپ ۳CX و قابلیت تنظیم راحت و نظارت بر عملکرد با سیستم تحت وب
-
پشتیبانی از ارتباطات یکپارچه (Unified Communication) صوت ، تصویر و متن
-
تشخیص حضور کاربر و یا دریافت پیام صوتی از طریق ایمیل
-
منشی تلفنی یا اپراتور خودکار با قابلیت پیکربندی آسان و سریع
-
کاهش هزینه تماس های درون سازمانی و راه دور
-
قابلیت استفاده از کلیه تجهیزات استاندارد SIP به جای تلفن ها و تجهیزات اختصاصی گرانقیمت
-
حذف سیم کشی تلفن و حرکت آسان کاربران در محل کار، بدون از دست رفتن تماس
-
استفاده، مدیریت و کنترل آسان تماس
-
ارتباط با سیستم مخابرات شهری با پشتیبانی سیپ ترانک SIP Trunk – خطوط E1 – خطوط آنالوگ و سیپ اکانت SIP Account
-
صرفه جویی در هزینۀ تماس با استفاده از تکنولوژی SIP، سرویس VoIP و اتصال از طریق Skype
-
طراحی و پیکربندی بدون محدودیت با استفاده از انواع برند ها و تکنولوژی های استاندارد VoIP
-
۳CX اولین تولید کننده مرکز تلفن نرم افزاری ویپ IP-PBX تحت وینوز و لینوکس میباشد که نوآوریهای بسیاری در ارائه خدمات مراکز مخابراتی و تلفنی ویپ و تحت شبکه عرضه کرده است.
این سیتم تلفنی ساخت آلمان و دارای شبکه نمایندگی قدرتمند در ایران از جمله شرکت پیشگامان صنعت میباشد.
-
مرکز تلفن ویپ ۳CX هزینه های مخابراتی شما را کاهش ، بهره وری را افزایش و تحرک پذیری را با کلاینت های توانمند اندروید ، اپل ، ویندوز و مکینتاش
-
تضمین می کند.
-
قابلیتهایی مانند صف تماس پیشرفته برای کال سنتر ها ، منشی دیجیتال یا IVR ، دفترچه تلفن مرکزی ، اتصال به نرم افزارهای مال و اداری و CRM ، ویدیو
-
کنفرانس و وبینار ، Voice and FAX to Email نمونه ای از قابلیتهای این مرکز تماس میباشد.
آینـده سیسـتم هـای تلفـنی شرکتها و سازمانها در دست فنـاوری ویپ یا Voice Over IP میباشد. بهتـر اسـت از همیـن امـروز حرکـت بـه سـوی آینده را آغـاز کنیـد.
بــا مراکــز تلفــن و مرکــز تمــاس ۳CX انعطــاف پذیری ، پایداری و قابلیــت هــای برتــر یــک مر کز تلفن سانترال VoIP را بــا صــرف هوشــمندانۀ هزینــه تجربــه کنیــد.
-
یک مرکز تلفن ویپ جامع با قابلیت انتقال تماس، مسیریابی و صف بندی تماس
-
کاهش قابل توجه هزینه خرید در مقایسه با PBX های سنتی و سخت افزاری با قابلیت های پیشرفته
-
مدیریت آسان مرکز تلفن ویپ ۳CX و قابلیت تنظیم راحت و نظارت بر عملکرد با سیستم تحت وب
-
پشتیبانی از ارتباطات یکپارچه (Unified Communication) صوت ، تصویر و متن
-
تشخیص حضور کاربر و یا دریافت پیام صوتی از طریق ایمیل
-
منشی تلفنی یا اپراتور خودکار با قابلیت پیکربندی آسان و سریع
-
کاهش هزینه تماس های درون سازمانی و راه دور
-
قابلیت استفاده از کلیه تجهیزات استاندارد SIP به جای تلفن ها و تجهیزات اختصاصی گرانقیمت
-
حذف سیم کشی تلفن و حرکت آسان کاربران در محل کار، بدون از دست رفتن تماس
-
استفاده، مدیریت و کنترل آسان تماس
-
ارتباط با سیستم مخابرات شهری با پشتیبانی سیپ ترانک SIP Trunk – خطوط E1 – خطوط آنالوگ و سیپ اکانت SIP Account
-
صرفه جویی در هزینۀ تماس با استفاده از تکنولوژی SIP، سرویس VoIP و اتصال از طریق Skype
-
طراحی و پیکربندی بدون محدودیت با استفاده از انواع برند ها و تکنولوژی های استاندارد VoIP
-
۳CX اولین تولید کننده مرکز تلفن نرم افزاری ویپ IP-PBX تحت وینوز و لینوکس میباشد که نوآوریهای بسیاری در ارائه خدمات مراکز مخابراتی و تلفنی ویپ و تحت شبکه عرضه کرده است.
این سیتم تلفنی ساخت آلمان و دارای شبکه نمایندگی قدرتمند در ایران از جمله شرکت پیشگامان صنعت میباشد.
-
مرکز تلفن ویپ ۳CX هزینه های مخابراتی شما را کاهش ، بهره وری را افزایش و تحرک پذیری را با کلاینت های توانمند اندروید ، اپل ، ویندوز و مکینتاش
-
تضمین می کند.
-
قابلیتهایی مانند صف تماس پیشرفته برای کال سنتر ها ، منشی دیجیتال یا IVR ، دفترچه تلفن مرکزی ، اتصال به نرم افزارهای مال و اداری و CRM ، ویدیو
-
کنفرانس و وبینار ، Voice and FAX to Email نمونه ای از قابلیتهای این مرکز تماس میباشد.