آینـده سیسـتم هـای تلفـنی شرکتها و سازمانها در دست فنـاوری ویپ یا Voice Over IP میباشد. بهتـر اسـت از همیـن امـروز حرکـت بـه سـوی آینده را آغـاز کنیـد.

بــا مراکــز تلفــن و مرکــز تمــاس ۳CX انعطــاف پذیری ، پایداری و قابلیــت هــای برتــر یــک مر کز تلفن سانترال VoIP را بــا صــرف هوشــمندانۀ هزینــه تجربــه کنیــد.

  • یک مرکز تلفن ویپ جامع با قابلیت انتقال تماس، مسیریابی و صف بندی تماس

  • کاهش قابل توجه هزینه خرید در مقایسه با PBX های سنتی و سخت افزاری با قابلیت های پیشرفته

  • مدیریت آسان مرکز تلفن ویپ ۳CX و قابلیت تنظیم راحت و نظارت بر عملکرد با  سیستم تحت وب

  • پشتیبانی از ارتباطات یکپارچه (Unified Communication)  صوت ، تصویر و متن 

  • تشخیص حضور کاربر و یا دریافت پیام صوتی از طریق ایمیل

  • منشی تلفنی یا اپراتور خودکار با قابلیت پیکربندی آسان و سریع

  • کاهش هزینه تماس های درون سازمانی و راه دور

  • قابلیت استفاده از کلیه تجهیزات استاندارد SIP به جای تلفن ها و تجهیزات اختصاصی گرانقیمت

  • حذف سیم کشی تلفن و حرکت آسان کاربران در محل کار، بدون از دست رفتن تماس

  • استفاده، مدیریت و کنترل آسان تماس

  • ارتباط با سیستم مخابرات شهری با پشتیبانی سیپ ترانک SIP Trunk –  خطوط E1 – خطوط آنالوگ و سیپ اکانت SIP Account 

  • صرفه جویی در هزینۀ تماس با استفاده از تکنولوژی SIP، سرویس VoIP و اتصال از طریق Skype

  • طراحی و پیکربندی بدون محدودیت با استفاده از انواع برند ها و تکنولوژی های استاندارد VoIP

  • ۳CX اولین تولید کننده مرکز تلفن نرم افزاری ویپ  IP-PBX تحت وینوز و لینوکس میباشد که نوآوریهای بسیاری در ارائه خدمات مراکز مخابراتی و تلفنی ویپ و تحت شبکه عرضه کرده است.

    این سیتم تلفنی ساخت آلمان و دارای شبکه نمایندگی قدرتمند در ایران از جمله شرکت پیشگامان صنعت  میباشد.

  • مرکز تلفن ویپ ۳CX هزینه های مخابراتی شما را کاهش ، بهره وری را افزایش و تحرک پذیری را با کلاینت های توانمند اندروید ، اپل ، ویندوز و مکینتاش

  • تضمین می کند.

  • قابلیتهایی مانند صف تماس پیشرفته برای کال سنتر ها ، منشی دیجیتال یا IVR ، دفترچه تلفن مرکزی ، اتصال به نرم افزارهای مال و اداری و CRM ، ویدیو

  • کنفرانس و وبینار ، Voice and FAX to Email نمونه ای از قابلیتهای این مرکز تماس میباشد.