همانطور که  سرویس ماهیانه یک خودرو ضرورت دارد و اگربه درستی انجام شود، هزینه مالکیت آن در طول زمان بسیار پایین آمده و بهره وری شما بسیار بالاتر خواهد بود. پشتیبانی شبکه می تواند با دریافت  گزارش خرابی سیستم و اختلالات تجهیزات، با روشی پیشگیرانه که شامل نظارت بیست و چهار ساعته در کل ایام هفته، چک کردن منظم سیستم، چک کردن تجهیزات و تعمیر و نگهداری منظم احتمال مشکلات جدی را به حداقل برساند.

چرا باید پشتیبان شبکه داشت ؟

شرکت های بزرگ تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه می باشند. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می تواند باعث اختلال زیادی شود.

چرا پشتیبانی شبکه مهم است ؟

شبکه کامپیوتری کسب و کار شما ستون فقرات زیرساخت فناوری اطلاعات  و ارتباطات شما است که اتصال همه دستگاه ها را ممکن می سازد . این ساختار شامل سرورها، رایانه ها، سوئیچ ها، چاپگرها و روترها است هر یک از این دستگاه ها می توانند یک خطا یا مشکل ایجاد کند و کسب و کار حساستان با قطع کامل یا جزئی روبرو شود و بهره وری شما از بین برود. پشتیبانی شبکه پیشگامان صنعت با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز محیط اینترنت میسر ساخته و سلامت شبکه ی شما را تضمین می کند.

تنوع پشتیبانی

  • اعزام کارشناس بصورت مستمر: در این نوع پشتیبانی، اعزام کارشناس به سایت کارفرما به منظور بررسی مشکلات شبکه و رفع نیازهای مشتری، بصورت ثابت انجام می گیرد. بنا به نیاز و یا درخواست مشتری، امکان استقرار کارشناس در سازمان ها را نیز فراهم نموده ام. در این طرح، کارشناس مستقر مانند یک مدیر شبکه، نگهداری شبکه را بر عهده دارد..
  • اعزام کارشناس در مواقع بروز مشکل: کارشناس بصورت دوره ای و در مواقع بروز مشکل اعزام می شود. مدت حضور کارشناس در محل، تا زمان برطرف شدن کامل مشکل می باشد.
  • اعزام تیم کارشناسی: به منظور پوشش نیاز سازمان های بزرگ و یا سازمان هایی با شبکه وسیع، تیم کارشناسی اعزام خواهد شد.
  • پشتیبانی از راه دور: کارشناسان فنی شرکت بر روی سیستم های مشتری ریموت می زنند و علاوه بر بررسی وضعیت سیستم ها، مشکلات بوجود آمده را برطرف می کنند.
  • پشتیبانی تلفنی: در این نوع پشتیبانی، کارشناسان پشتیبانی از طریق تلفن راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می کنند.